Dostawa już od: 9.50 zł
Do darmowej wysyłki brakuje: 299.00
do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Gwarancje

Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji oraz szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone na produktach oraz w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

W przypadku reklamacji produkt należy odesłać na własny koszt na adres naszego Sklepu bądź dostarczyć osobiście do Naszej siedziby:

Dane adresowe:
DWIE ŻABKI FHU BEMTO Mateusz Brocki
ul. Opolska 1
44-335 Jastrzębie-Zdrój

 

Warunki gwarancji

1. Sklep Dwie Żabki jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub e-mailowego.

2. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o:
- podanie w numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt
- danych adresowych
- danych kontaktowych (telefon, e-mail)
- opisanie usterki-uszkodzenia produktu

3. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz Sklep serwisowy mieszczący przy ul. Opolskiej 1 w Jastrzębiu-Zdroju.

4. Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika.

5. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę FHU BEMTO Mateusz Brocki wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie "wadliwe" produkty są przez Nas wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego produkt. Jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa produktu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany trudno dostępnych elementów, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

WAŻNE: W sytuacji gdy przesyłka reklamacyjna ma zostać odesłana na inny adres niż ten, który widnieje w zamówieniu z którego pochodzi reklamowany produkt prosimy konieczne o skontaktowanie sie z nami droga telefoniczną oraz o potwierdzenie e-mailem. Jeżeli takiej informacji nie otrzymamy, przesyłka zwrotna zostanie wysłana na stary adres.

6. Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

  • w przypadku urządzeń elektronicznych, gdy wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,
  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

7. W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Reklamowany produkt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.

8. Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

9. Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, firma FHU BEMTO Mateusz Brocki z siedzibą przy uliczy Opolskiej 1 w Jastrzębiu-Zdroju nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania.

10. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

 

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji
Tel.: 795-868-725 (PN-PT 10.00-16.00)

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl