Dostawa już od: 9.50 zł
Do darmowej wysyłki brakuje: 299.00
do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Zwroty i wymiana towaru

Zgodnie z obowiązującą ustawą masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Dla wygody naszych Klientów umożliwiamy dwie metody zwrotu towaru:

  • bezpłatny zwrot w sklepie stacjonarnym – pamiętaj, aby zabrać ze sobą dokument zakupu (np. paragon lub fakturę VAT ), który otrzymałeś w przesyłce oraz towar w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania) chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu towarem. Należność za zwrócony towar otrzymasz w gotówce.

  • zwrot drogą wysyłkową

Poniżej znajdziesz kilka istotnych wskazówek które pomogą ci w sprawnej realizacji zwrotu drogą wysyłkową:

1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobrać wzór formularza (Pobierz tutaj) Nie zapomnij wyraźnie wskazać numeru rachunku bankowego, na które dokonamy zwrotu kosztów zamówienia.

2. Starannie zapakuj przesyłkę wraz z dokumentem zakupu (np. paragon lub faktura VAT ). Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru.

3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.

5. Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep).

 

ZWRACANY TOWAR PROSIMY WYSYŁAĆ TYLKO NA ADRES:

DWIE ŻABKI

ul. Opolska 1
44-335 Jastrzębie-Zdrój

 
Po zgłoszeniu chęci zwrotu zarejestrujemy go dla Ciebie w Naszym systemie i po otrzymaniu towaru oraz zweryfikowaniu jego stanu zlecimy zwrot należności przelewem tradycyjnym na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy w kraju.

Zalecamy do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu co znacząco skróci cały proces realizacji zwrotu!

 

PAMIĘTAJ ABY:

  • Solidnie i bezpiecznie zapakować zwracany towar
  • Do przesyłki dołączyć oryginał dowodu zakupu
  • Do przesyłki dołączyć formularz zwrotu

 

BEZPIECZNA DOSTAWA !!!

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji
Tel.: 795-868-725 (PN-PT 10.00-16.00)

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl