Dostawa juz od: 9.50 zl
Do darmowej wysylki brakuje: 299.00 zl
do kasy suma: 0,00 zł
Program Lojalnościowy

 

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady działania programu lojalnościowego w sklepie "Dwie Żabki"
  2. Organizatorem programu lojalnościowego jest: ROSMARO ROBERT ROSŁONIEC z siedzibą w miejscowości Zalesie 72, 05-600 Grójec, NIP 5242227951, REGON 382228945.
  3. Program Lojalnościowy obejmuje klientów sklepu "Dwie Żabki"
  4. Celem programu lojalnościowego jest wsparcie sprzedaży i aktywizacja klientów sklepu "Dwie Żabki"

 


 

Warunki uczestnictwa

 5. W programie lojalnościowym może uczestniczyć osoba:

  a) pełnoletnia, czyli uczestnik powinien mieć skończone 18 lat.

  b) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej,

  c) posiada pełną zdolność do czynności prawnych,

  f) nie jest pracownikiem Organizatora ani członkiem rodziny pracownika Organizatora lub Organizatora

  g) jest zarejestrowanym klientem sklepu "Dwie Żabki"

 6. Warunkiem uczestnictwa w programie lojalnościowym jest rozpoczęcie zbierania punktów za zakupy w sklepie "Dwie Żabki" (czyli zarejestrowanie konta w sklepie i zakup o wartości minimum 1zł).

 


 

Zasady programu lojalnościowego

 7. Aby rozpocząć uczestnictwo w programie, należy posiadać konto klienta w sklepie "Dwie Żabki

 8. Za każdą wydaną na zakupy złotówkę przyznawany jest jeden punkt.

 9. Za każde zebrane przez klienta 30 punktów, przyznawana jest klientowi kwota w wysokości 1zł przeznaczona na zakupy w sklepie "Dwie Żabki". (Czyli np. za 3000 punktów przyznana kwota na zakupy wynosi 100zł)

 10. Klient może wymienić zebrane punkty na dowolny produkt dostępny w sklepie "Dwie Żabki" podczas dokonywania jego zakupu.

 11. Przyznane punkty ważne są bezterminowo.

 12. Klientowi mogą zostać odebrane punkty jeśli: składane zamówienie jest anulowane (na przykład jest złożone i nieopłacone) lub nie zostanie zrealizowane z innego powodu.

 13. Za każde zamówienie zrealizowane przy użyciu zebranych punktów pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 1zł.

 


  

Reklamacje

 14. O wszelkich nieprawidłowościach w działaniu programu lojalnościowego uczestnik powinien poinformować organizatora.

 15. Reklamacja będzie rozpatrywana przez organizatora w ciągu 14 dni od jej wpłynięcia. Uczestnik zostanie poinformowany o jej rozstrzygnięciu poprzez telefon, mail bądź listownie.

 16. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.

 


 

Postanowienia końcowe

 17. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.

 18. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora. 

 


  

Dane osobowe

Informacje dotyczące gromadzenia i przetwarzania danych osobowych opisane są w Polityce Prywatności sklepu Dwie Żabki

 

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu pod naszym numerem telefonu 605-374-454 lub e-mail sklep.dwiezabki@gmail.com .

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl