Dostawa juz od: 9.50 zl
Do darmowej wysylki brakuje: 299.00 zl
do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i wymiana towaru

Zgodnie z obowiązującą ustawą masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Ale my zwiększyliśmy ten czas i w Dwóch Żabkach masz 365 dni na rezygnację z produktu. Dobra opcja?

Dla wygody naszych Klientów umożliwiamy dwie metody zwrotu towaru:

  • bezpłatny zwrot w siedzibie firmy – pamiętaj, aby zabrać ze sobą dokument zakupu (np. paragon lub fakturę VAT ), który otrzymałeś w przesyłce oraz towar w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania) chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu towarem. Należność za zwrócony towar otrzymasz w gotówce.

 

Poniżej znajdziesz kilka istotnych wskazówek które pomogą ci w sprawnej realizacji zwrotu drogą wysyłkową:

1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, dostępnego w internecie po wpisaniu w wyszukiwarce internetowej frazy "wzór zwrotu towaru" lub pobrać wzór formularza (Pobierz tutaj) Nie zapomnij wyraźnie wskazać numeru rachunku bankowego, na które dokonamy zwrotu kosztów zamówienia.

2. Starannie zapakuj przesyłkę wraz z dokumentem zakupu (np. paragon lub faktura VAT ). Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru.

3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.

5. Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep). Konsument pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy (koszty wysłania Produktu do Sprzedawcy). Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych „za pobraniem”.

 

PRZED WYSŁANIEM ZWRACANEGO TOWARU PROSIMY O KONTAKT.

 Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat warunków zwrotów, to informacje te znajdziesz w regulaminie sklepu.

Adres korespondencyjny firmy:

ROSMARO Robert Rosłoniec

Zalesie 72
05-600 Grójec

 
Po zgłoszeniu chęci zwrotu zarejestrujemy go dla Ciebie w Naszym systemie i po otrzymaniu towaru oraz zweryfikowaniu jego stanu zlecimy zwrot należności przelewem tradycyjnym na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy w kraju.


Zalecamy do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu co znacząco skróci cały proces realizacji zwrotu!


Jeśli potrzebujesz nadać paczkę i szukasz jak, to polecamy: Przesyłki kurierskie online, tanio i wygodnie w serwise Furgonetka.

 

PAMIĘTAJ ABY:

  • Solidnie i bezpiecznie zapakować zwracany towar
  • Do przesyłki dołączyć oryginał dowodu zakupu
  • Do przesyłki dołączyć formularz zwrotu

Pamiętaj że:

  1. Konsument pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy (koszty wysłania Produktu do Sprzedawcy). Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych „za pobraniem”.
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  3. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. Z 2019 r., poz. 134 t.j.), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d)w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 

BEZPIECZNA DOSTAWA !!!

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji
Tel.: 605-374-454 (PN-PT 10.00-16.00) lub sklep.dwiezabki@gmail.com 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl